Ini adalah BLOGLIST Blog Kisah Cikgu ieta dan blog pencarian blogger oleh KCI melalui 2 segmen yang tertera di entri blog bloglist ini. Bloglist ini juga bertujuan untuk memudahkan blogwalking.

Sila tinggalkan HANYA URL LINK BLOG ANDA di mana-mana ruang komen yang bersesuaian untuk melayakkan blog anda tersenarai ke dalam senarai bloglist ieta.

Terima kasih atas kerjasama diberi.
Happy blogging ^__^

SEGMEN 4 : PENCARIAN BLOGGER CIKGU CIKGI

As salam dan sejahtera semua.


Pagi tadi selesai blogwalking dari Blog ieta sambil edit ieta bloglist. Alhamdulillah baru siap edit bloglist ini setelah ke semua bloglist yang ada hilang dek malware. Ingat nak buat Segmen Pencarian Blogger Cikgu Cikgi lah...




Tujuan saya asingkan bloglist ke blog yang khusus saya namakan 'ieta bloglist' adalah untuk :

1) Memudahkan saya blogwalking ke blog blogger yang tersenarai di dalam ieta bloglist. 
2) Semua peserta Segmen atau GA yang saya buat, akan tersenarai ke dalam ieta bloglist. 
3) Tidak mahu menyemakkan Blog ieta kerana, Blog ieta adalah khusus untuk update entri dan join segmen atau GA (yang mudah je ya...)

Telah lama saya memikirkan untuk membuat segmen PENCARIAN BLOGGER CIKGU CIKGI ini. Kebetulan hari ini saya bercuti atas urusan keluarga. Maka siaplah entri ini. Kali ini, saya ingin mencari blogger dikalangan guru, pensyarah, teacher, ustaz dan ustazah sebagai rakan blogger.

Tiada hadiah istimewa. Hanya blogger di kalangan guru, cikgu, pensyarah, teacher, ustaz dan ustazah yang berminat untuk menyertai akan terus secara automatik tersenarai ke dalam ieta bloglist. 

Dengan segala hormatnya, dijemput semua guru, cikgu, pensyarah, teacher, ustaz dan ustazah menyinari ieta bloglist. Tak perlu buat sebarang entri. Just follow Blog ieta, Like Fanpage Blog ieta, join komuniti Blog ieta dan tinggalkan URL link blog anda di ruang komen di bawah entri ini. Terima kasih kerana sudi memeriahkan segmen PENCARIAN BLOGGER CIKGU CIKGI ni....


Nota : Tak tahu apa masalahnya sehinggakan tulisan entri ni ada kecil, ada besar dan berbackground putih. Takpelakan, janji ada tulisan kan? :)

4 comments:

Maria Firdz said...

Semuanya dh buat... :-)
Kak ni cikgu gak ea.. ;-)

Kongsi Blog said...

terima kasih ,sebab pilih kongsiblog.com sebagai bloglist ieta :D

azimahshukor said...

Wahhh cikgu terima kasih list kan sye dlm segmen 2...terharuuu....nama saya dah hyperlink blog urlll....:)

Sunshine Kelly said...

dah follow blog ieta. kita punya http://www.sunshinekelly.com

Post a Comment

Anda memang hebat kerana sudi komen dan menyertai segmen saya. Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...